從GD專輯新聞睇點解usb手指一摸就會甩色?

商品嘅製造過程有好多,只要可以做到想要嘅款式,就係好嘅?係呢度,我哋先打個問號。最近討論度好高GD專輯usb手指,因為甩色問題而鬧到沸沸揚揚,姑且唔論係咪因應設計理念而製作,等我哋嚟研究點解佢一摸就會甩色。

▲日本網友發現用濕紙巾擦拭即可以將顏色抹去

(Photo from:Twitter)

GD最近出了數位音樂的專輯,但日本的網友購買後在Twitter發文說隨身碟會掉色,韓媒就說,是因為隨身碟呼應這次演唱會的主題,跟「母胎」有關,才會掉色。後來所所屬的經紀公司YG娛樂做了完整回應,把他們製作的過程、理念都重新闡述:

「YG娛樂表示,USB專輯在販售之前,已經有公告『可能會出現刮痕或是掉色等情形』,這也是為什麼先前會說製作和供貨非常困難,因為依照GD的想法,外觀上要有暈染的紅色和復古風的刮痕,即使試過好幾種方法,最後只能用手工塗料的方式完成,因此顏料碰水會掉『並非瑕疵品』而USB外印上的手寫字,則是GD媽媽在兒子出生時,親手寫下的『權志龍』3個字,此部分的確是呼應個人演唱會名稱『母胎』。」

▲GD隨身碟事件大綱

暫且唔論GD粉絲係咪接受噉嘅講法,專家表示,呢款usb手指係鋅合金材質嘅usb手指,因為金屬表面好滑,如果係絲印或者照其圖片嘅手工塗料嘅方式上色,好難畀顏色附上去,所以有甩色嘅情況發生完全唔意外。

▲YG娛樂公開usb手指嘅製作方式,講明人工上色

如果要改善甩色問題,一開始就要揀電鍍嚟處理整體usb手指嘅顏色,如下圖三款隨身碟都非鋅合金原本嘅顏色,而係電鍍而成,最右手便嘅玫瑰金,就係近年嘅熱門嘅電鍍色,畀廣泛運用到各個產品上。

(Photo from:集比ios手機隨身碟

除咗電鍍,亦有廠商只選擇烤漆、噴漆嚟打過原本金屬顏色,呢個方法都可以防止一觸就甩色嘅問題發生,但要注意嘅係,唔同塗料嘅選擇,成品嘅呈現、耐磨度都會吾同。

 

從GD嘅usb手指嚟睇,係講求「暈染嘅紅色同復古風嘅刮痕」呢個效果前,或者可以考慮電鍍改變鋅合金顏色,嚟做第二層塗料,咁最低限唔會有整體嘅甩色問題。不過,藝術、設計本身就係因人而異,可以實體感受「鮮血」染指嘅母胎意像都成功惹話題同關注度。