再貴都無所謂,因為你拎嘅唔喺手機而喺流行

今時今日已經喺smartphone當道,傳統手機out嘅時代,有冇發現行喺條街,無論男女老少幾乎人手一機,而幾乎都喺smartphone,連最近啱啱上市最新嘅smartphone,竟然出現喺孭住書包返學嘅學生手上、月薪同部機錢一樣嘅打工仔?

到底邊到嚟咁多錢?

貴到肉痛但仲喺有大把人買嘅smartphone,咁貴嘅手機點解佢哋買得起,又或者佢哋就算傾家蕩產都想要一部?

我諗喺每個人都認為自己值得擁有最好~就好似我哋追星、追流行一樣,

手機不再只喺部機,而喺一個人身上嘅配件,裝飾品。

因為smartphone喺現今社會已經好普遍,而家手機已經帶有流行指標嘅意義,意思啫喺只要我有咗部最新嘅手機,我就是拍得上潮流嘅fashion people~

沒錯 ! 大家的確拍上潮流啦~

但令人瘋狂嘅喺,你追流行嘅唔止喺一部,市面上仲賣各種唔同花臣創意禮物配件,例如手機殼、手機防塵塞、手機吊飾等等,如果今日你想走cute style,換上迪士尼手機殼,插上米奇嘅手機防塵塞,行喺條街嘅妳就是可愛教主。

咩意思呢?

而家手機好似衫D配件咁可以隨便搭配,想展示點樣嘅自己,當然喺第一外觀嚟落手,算喺同人say hello話,「hi~我是個點樣嘅人」算喺另類嘅自我介紹方式囉~

如果將呢個觀察放喺人際關係嘅經營上面,或者可以教你從一個人身上嘅行頭配件嚟判斷佢嘅喜好、性格甚至價值觀等等,呢D都可以幫你開話題、要點樣應對,或者過時過節諗諗送咩禮,要點樣投其所好之類。

返番主題,我哋追求嘅流行唔止喺件嘢上面嘅知名度,更加喺一種心靈上嘅滿足,咁當然唔好問佢哋願意用幾多錢買滿足,而喺再多錢都要滿足自己心靈~

講到呢到~

腦入面即刻浮現好多可以做好人情嘅創意禮物啦,只要抓準人性,就唔驚冇人收啦!