超崩潰!與雷神同行,嚟睇下你被邊啲大神級伏旅伴審判過?

嗰日,人類諗番起,同伏人出遊嘅恐懼──

唔理國內外旅遊定自助跟團,當中只要有一個問題旅伴,就幾乎毀滅所有啊!

今日要嚟盤點大家遇過嘅伏人旅伴血淚史,睇下有多種,令旅行似係「與雷神同行」,跟住呢啲人走過嘅每個景點根本就喺上演地獄審判!

第五名:「再畀我5分鐘」嘅拖拉大王

危險度:★★★★

特徵:成日話「我就得!」「我手腳好快嘅!再畀我5分鐘就OK」但絕對冇可能只用5分鐘就搞定。

呢種大王級伏旅伴經常出現喺要去下個景點嘅時候或者係登機前嘅免稅店,仲有飯店旅館嘅浴室廁所。

呢類人都覺得自己係音速小子,好像跑3000米只要10秒一樣,所以唔願留多啲時間,亦唔願提早準備,拖拖拉拉,等到發現時間來唔切喇再拜託畀多5分鐘。

買嘢猶豫不決,出發前各種花式拖拉,起身時間成日賴床,最得人驚嘅莫過於明明登機時間都到啦,仲係要再行5分鐘嘅免稅店。

第四名:唔係網美相就絕不罷休嘅影相大王

危險度:★★★★★★★
特徵:同一個動作可以影個7、8張仲唔肯走,影相時間掗行程嘅2/3、易得唔夠滿意仲會對旅伴發脾氣、食飯都影行街都影,甚至連行路都要影張背影相。

被評選為第四名討厭嘅伏旅伴就係呢種人!

唔理邊到都要影,明明身高就係只有150cm但仲要逼人影成超模相,唔夠似網美仲會被嫌棄影相技術差,涼椅樹蔭電話亭都係佢嘅伸展台,有時候都覺得呢種旅伴唔應該出門玩,要去嘅地方係攝影棚先啱。

第三名:咩嘢都可以唔見嘅失物大王

危險度:★★★★★★★★★
特徵:外套衫褲袋搵唔到就會搵背囊,但根本就沒開過背囊、會反過嚟問旅伴「啲嘢係咪你嗰邊?」、成日要搵半天,先願意承認整唔見嘢。

呢種人嘅特徵都係唔識善用機票夾或者收納袋,飛只要拎喺手超過10分鐘就會不知所蹤,個袋好似黑洞,啲嘢入咗去之後就出唔返嚟。

有網友暗啞底抱怨,明明都同地勤攞好機票,行到登機口時伏旅伴居然發現機票唔喺手。

遇到呢種大王級嘅伏旅伴都想乾脆買個機票包送畀佢,畀佢將所有跟住萵嚟會用到嘅機票車飛門票都收好,杜絕後患。

第二名:連護照都可以唔記得帶嘅遺忘大王

危險度:★★★★★★★★★★
特徵:成日喺半路或者到機場後先發現冇帶護照、出門提醒時永遠都答你「我帶咗」、最常講嘅係「冇可能!我明明放入袋啦」

到機場要CHECK IN時先發現護照真係唔喺身,遇到呢類遺忘大王嘅伏旅伴大概連嬲嘅力氣都冇。

明明出門前都口頭講過,或者係用Whatsapp Line提醒過,但呢種伏旅伴成日唔檢查,永遠都喺出發後先發現手機留喺飯店或者係護照留喺屋企,仲會加一句「我明明放入袋啊!」但事實證明,就係就冇放入袋啊。

到底要點樣先可以令呢啲大王記得「重要物品請隨身攜帶」呢?

第一名:一出國就各種主王子病發作嘅尊貴大王

危險度:★★★★★★★★★★★★★★★

特徵:一落飛機就會開始嫌攰、一到景點就會開始叫餓、一入餐廳嫌食物難吃太貴、行啲路就會話腳酸、坐個車又要話人多好逼、最鍾意嘅行程其實係瞓飯店。

被票選為「絕對最危險」、「同呢種人出國就係最終審判」嘅大王級伏旅伴排行第一名!

呢類人只要一出國就馬上變成OO區OO街OO號之國出生嘅公主王子,旅途中會冇極限咁瘋狂嫌棄同抱怨,放置唔理嘅話仲會被質疑對王子公主唔夠忠心。

明明同樣都係一齊出嚟玩,但當自己係主人,旅伴係僕人。

呢種超雷旅伴一整日最安靜嘅大概只有夜晚喺飯店瞓覺嘅時間啦。

好多人都表示,啲嘢唔見咗再買就好,機票車飛都仲可以諗辦法解決,但伏旅伴最之中難解嘅都係公主王子嘅情緒問題,畢竟出嚟玩都想開開心心,有邊個想出門都要做尊貴大王嘅奶媽奶爸安撫人家呢?

睇完呢篇,令你諗起同邊啲大王伏旅伴一齊同行過呢?又被邊啲雷神審判過?

而家出去玩除咗平平安安出門口,快快樂樂返屋企之外,真係都好希望伏旅伴退散!