咩係訂造商品?

為咗滿足消費者追求產品嘅獨特性同獨有性,市場需求慢慢轉向主打”訂造商品”,除咗可以滿足某部分族群內心馬斯洛人類需求理論提到嘅自尊他尊之外,同時亦喺無形中令冇生命嘅商品提升更多價值,而你知唔知喺製作呢類型嘅商品,訂造同個人化嘅差異喺邊呢?

 

訂造唔等於個人化

廣義嚟講,訂造同個人化都係以顧客為尊,配合需求完成製作。但仔細啲,佢哋嘅差異其實好大。訂造商品主要製作個本體,再依照客人嘅需求而部分改變,好似大家都知嘅造型USB手指、印上公司專屬LOGO就係個最標準嘅訂造嘅例子,而個人化通常都係極少量嘅製作,準確嚟講就係完全屬於自己嘅商品。所以就算係訂造亦都會有重複嘅可能性,呢個就係點解專門製作訂造商品嘅廠商通常都要訂一定嘅量,而且個人化嘅商品亦比較多牽涉到肖像權嘅問題。

圖片來源:集比有限公司

訂造商品嘅魅力

面對市面上咁多嘅競爭者,想要與眾不同最快嘅方式就係將策略轉向客戶需求,訂造可以算係一種以顧客為尊嘅服務,透過提升顧客嘅滿意度而影響商品嘅銷售。所以市場需求從大量製造慢慢轉為針對唔同族群設計專屬嘅優質產品,就算要用多啲嘅精神同成本,訂造商品帶嚟嘅效益遠遠超過你嘅付出。

 

訂造商品嘅應用地方

  • 品牌宣傳嘅最好方法

最常見嘅訂造商品應用就係公司禮贈品,喺商品上面加強企業本身嘅特點,以造型USB手指嚟講,依照公司出產嘅商品,開模製作成等比例大細嘅USB手指,當顧客收到時唔止會加深品牌印象,同時亦都會因為佢嘅實用性而重複使用,無形中贈禮品就變成一種最好嘅宣傳物品。

  • 即時掌握市場喜好

有了初次嘅合作之後,好快就可以了解公司嘅需求同特點,透過消費者嘅買氣,從而了解而家市場嘅趨勢。

  • 降低產品製作失誤率

每次產品製作之前,都要經過來回幾次溝通,呢個係訂造商品嘅特點,確認OK之後先會進行製作,咁樣嘅方式可以降低貨品嘅失誤率、回收率,所以退貨補貨嘅情形跟住降低,利潤就會提高。

 

下次當你睇到訂造商品等等字眼,或許會有更深一層嘅認知,呢個就係點解市場慢轉向訂造嘅趨勢!