共享叉電尿袋用嘅「自帶線叉電尿袋」,你有冇聽過?

聽過共享機車、共享單車,但你知唔知叉電尿袋都可以共享?

目前喺台灣、泰國、香港同日本都有據點嘅ChargeSPOT就有提供叉電尿袋租借嘅服務,出門口唔驚手機冇電,就算唔記得帶自己嘅叉電尿袋都唔緊,ChargeSPOT嘅租借服務點唔單止多,付費手續又快又方便,甚至唔需要租金。

位於南港展覽館嘅叉電尿袋租借站。

如果大家仔細觀察嘅話,會發現ChargeSPOT用嘅叉電尿袋其實同一般尿袋唔太一樣。

(截圖自:ChargeSPOT官方網站)

有冇發現?
ChargeSPOT用嘅叉電尿袋是我們成日講嘅「自帶線叉電尿袋」。

「自帶線叉電尿袋」顧名思義就是本身就有叉電線,要用嗰陣唔洗再特別準備叉電線,帶著叉電尿袋就夠,非常方便。
ChargeSPOT嘅叉電尿袋一共有三種叉電頭,可以用喺是市面上所有手機機種。

(圖片來源:ChargeSPOT日本官方網站)

自帶線叉電尿袋嘅好處除咗方便之外,仲有一點就是叉電線嘅穩定度。

大家應該都知道,用市售來路不明嘅叉電線多多少少會有叉唔到電或者唔夠穩定嘅風險,所以一般都會建議用正規叉電線。

但自帶線嘅叉電尿袋可以避免咁樣嘅風險,提供穩定嘅叉電品質。

 

除咗可以喺ChargeSPOT睇到嘅三線叉電尿袋,集比其實都有雙線叉電尿袋同單線叉電尿袋。

可以印公司行號LOGO嘅雙線叉電尿袋。

現代人講求效率同便利,除咗叉電尿袋,其實亦有多合一嘅訂造叉電線,同樣可以支援唔同牌子型號嘅手機,只要一條就啱晒所有手機,甚至仲有方便攜帶嘅旅行叉電線組。

附帶SIM卡針、轉換頭、叉電線,仲有卡槽可以將拎落嚟嘅SIM卡穩陣收納放好,唔單止可以當係手機架,唔同型號仲有無線叉電嘅功能。

無論是自帶線叉電尿袋定是多合一叉電線,都越嚟越好用,以後就算唔記得帶叉電線都唔洗擔心!

 

想製作屬於自家公司行號嘅自帶線叉電尿袋?歡迎聯絡集比!

________________________________________________
集比係製作訂造禮品嘅專業廠商,有任何特殊需求都可以為你量身訂做,製作獨一無二嘅禮贈品。想知道更多詳情?
歡迎致電+852 24343139 、私訊FB Page或email saleshk@xebe.com