「點解我拍得咁樣衰呀?」想拍靚相唔使嫌棄男友,你應該揾佢!

(Photo from:GIPHY.com)

「做乜每張相都咁樣衰」、「我面最好咁大」、「點解會變胖又變短?」,

我哋真係有咁短矮肥,定係男友技術太爛?相信呢啲都係好多女仔影相嘅心「怨」啦!其實都唔使將男友鬧到臭頭,話曬唔係個個男友視角都可以張張出女神啊!

冇犀利影相技術、專業嘅大炮,只要善用影相配件都係可以拍出女神相,根據DailyView網路溫度進行網路調查,邊啲手機影相配件最常畀網友提及,呢啲配件究竟可唔可以張張出女神,拯救畀嫌棄嘅男友呢?

 

以下列出幾項較常畀提及嘅配件,筆者認為每一個都好重要,仲可以當情侶間嘅創意禮物,增溫情感呢!

 

📌手機指環扣(Hold住你嘅手機,唔失焦

近期流行嘅手機指環扣,上頭有各種造型可貼係手機背面,手指套入扣中就可以牢牢噉緊握,好啱易手滑唔小心拍爛手機嘅人(勁啲嘅,仲可以去訂制專屬嘅情侶手機指環扣,絕佳嘅送禮推薦!)。其實好多人影相嘅時候,或者手長唔夠大、手指都唔夠靈活,一路咁住攝影,一路都要比Ya,稍微唔穩就對吾焦,呢個係太麻煩嘞。利用手機指環扣穩住相機,拍出對焦清晰嘅靚相,同時穩住你嘅手,拍起相嚟就好老手!

 

📌外接鏡頭 (乎近乎遠嘅距離,任你揀

外接式嘅手機鏡頭,近年嚟根本就係follow潮流必備款,而家市面上有好多光係一粒外接鏡頭,就結合廣角鏡、微距鏡同打光燈嘅三合一鏡頭,相當熱門嘅組合鏡頭。無論你是想要人多都可以容得落定景物細節聚焦,小小一個就可以滿足你唔同需求,何來需花大錢買大炮呢?

 

📌自拍遙控器 ( 它,抓得住你

其實當初自拍遙控器嘅存在,係搭配自拍棒而產出嘅,不過單獨存在都係好實用,如果手機影相倒數功能淨係捉唔准,再唔係笑容,姿勢仲未擺好,手就舉好長,到嗰陣一個自拍遙控器,是時候準備好就一按,想拍幾張就即刻有幾張羅!

 

🥇拍照App (PS大神,素顏補光補氣色一腳踢嚟!

男友影相太醜,嫌棄到都想散咗呀?驚畀分手嘅男友們都唔使去學乜嘢專業影相技術、成為修圖高手,只要有媲美PS大神嘅影相App就得嘞,光線、色調甚至係修身材、上妝一腳踢有。無論係想走專業嘅「VSCOCam」,定係貼圖可愛風嘅「Line相機」,或者係擁有強大補光上妝嘅「美顏相機」,只要一鍵出就可以女神,仲可以箍煲感情呢!