廣告贈品新歡-造型手機鏡頭,影出靚相嚟!

廣告贈品宣傳除咗要夠吸引之外,亦都要令使用者唔會唔記得究竟係邊個品牌打廣告,而咁多贈品選擇之中,到底要點揀先可以打中消費者嘅心呢?

選禮要件大公開:

  1. 功能性:

實用嘅嘢一定會深得人心。贈品上面可以發現唔係品牌LOGO就係印上〝贈品不得轉售〞嘅字眼,有品牌迷思嘅消費者,見到LOGO就好似見到保證書一樣,而實用嘅贈品就會令人想用,長時間落嚟對於品牌嘅印象就會不知不覺印喺腦入面,呢個就係功能性贈品帶嚟嘅效益。

  1. 吸引性:

吸引人目光嘅嘢,可以喺第一時間捉住注意力。呢個就係點解就算贈品都要設計得夠得意、夠吸引,因為好睇嘅外表會令人想要一直用落去,呢個就係從廣告贈品宣傳中可以得到最高效益嘅表現。

  1. 流行性:

如果一件嘢可以歷久不衰,代表佢有係不可或缺,贈品就可以從呢啲嘢作為基礎再去搞啲創意,好似近排好hit嘅手機外接鏡頭製作,影相嘅鏡頭人人都有,但你有冇諗深一層,喺手機外接鏡頭製作做啲得意嘅變化仔,可以令手機嘅視覺效果睇落更sharp更colorful。

你可以發現好多卡通造型結合手機鏡頭,無論係有版權嘅定係品牌吉祥物代表,都可以令細細個嘅外接鏡頭有更多睇頭,你可以見到市面上出現最多嘅軟膠開模造型或者金屬款式,都係廣告贈品嘅新歡!

下次收到可愛嘅造型外接手機鏡頭,開心使用之餘都要記得呢啲贈品背後嘅設計理念同品牌宣傳手法,你會對呢啲牌子更加佩服!