老闆唔係人?!尾牙禮品要扭轉公司形象啦

事實上,「I love my job」呢句話,對一般人而言,根本完全唔成立 !

每日被綁係公司,處理公務、被上司黠嚟點去,面對公司老屁股仲要低聲下氣…如果唔係為咗份糧,邊個想待係公司裡受苦受難 ?

成年入面,最期待嘅大概只有年假,仲有12個月嘅出糧日吧 !  講真,除此之外,實在諗唔到任何其他值得期待嘅日子;頂多大不了嘅就係年底嘅annual dinner,不過都係一餐食得好少少既dinner,然後抽d冇咩用嘅獎品,第二日又係繼續返工。

但係今年嘅公司annual dinner,卻令我印象深刻。

往往每年尾牙活動送出嘅抽獎禮物,都係d冇用嘅贈品水壺、鍋具,最慘嘅係,呢d嘢成本又高,所以獎項好少,抽中嘅機率好低。難得先有一個人先抽中大獎,攞到手錶或機票之類。但今年有d意外,一入會場,就睇到抽獎台上嘅price list──USB手指公仔同行動電源!真係令我眼睛一亮;更感動嘅係,底下一行「USB 人人有獎」──沒錯,意思就係,就算抽到最細嘅獎項,都至少能攞到USB手指公仔呢種實用又可愛嘅工具!

果然,舊年嘅尾牙,我抽中人生第一次嘅尾牙企業禮贈品──公仔造型嘅USB手指!雖然唔係頭獎,但呢份企業禮贈品,已經令我真真實實咁感受到老闆嘅心意!因為係真正下一番苦心去認真思考,先得到嘅結果。我好開心,因為終於有種被重視嘅感覺!比起往年隨隨便便嘅禮物,雖然今次我都只係抽中小小嘅獎項,但已經感覺到───成個企業對員工態度嘅轉變!

之後,我感覺到自己、仲有身邊嘅同事,工作更加賣力。或者係因為感受到老闆對我哋嘅重視喇!真係冇諗到,一份簡單嘅尾牙贈品,可以有咁大嘅改變!