只有奈良有鹿?點解唔嚟睇下專屬桃園先有嘅「有頭鹿」!-桃園市政府就業服務處訂造環保飲管

奈良鹿世界出名,幾乎係奈良嘅觀光大使,大家都一定聽過、見過,講唔埋都餵過,但你知唔知桃園嘅「有頭鹿」?

今日集比要同你傾下關於桃園市政府就業服務處嘅「有頭鹿」係咩、有幾重要,以及對於市政府服務處嚟講又代表住咩意義?

而家就一齊嚟睇下桃園嘅有頭鹿同集比之間嘅故事──!

「希望打造更好嘅桃園」

單單講「桃園市」大家會唔會冇咩感覺?
換個介紹方式,桃園市嘅工業產值淨係一年就超過新台幣三兆元,連續15年都位列全台之冠!

但係,桃園市唔只喺工業產值表現出色,對於就業服務、就業輔導同徵先活動都相當畀心機,提供豐富嘅職訓課程、講座,仲有便利嘅求職網站系統,目的就係希望打造更好嘅桃園。

就業服務處以「有頭鹿」為主題風格,架設就業服務網站,得意又吸引人。

網站仲有線上職缺可以立即查詢,對於求職嚟講又方便又有效率。

(以上皆截圖自:桃園市政府就業服務處官網

講到呢邊,「有頭鹿」到底係咩呢?

原來係取自台語諧音「有頭鹿」嘅吉祥物,意思係有工作嘅意思,好記又吉利,同時希望吉祥物可以帶畀求職者好運。

更特別嘅係,有頭鹿係專屬桃園市政府就業服務處先有嘅吉祥物,其他縣市都冇㗎!

(截圖自:桃園市政府就業服務處官網

「按部就班嘅大三角聯絡網」

喺咁樣嘅背景故事下,桃園市政府就業服務處委託行銷公司呢個case,行銷公司搵到集比,三方形成大三角工作網,共同為有頭鹿嘅宣傳禮品盡心盡力。

初初行銷公司想將得意嘅有頭鹿做成PVC質料禮物,但因PVC質料嘅特性無法呈現漸層色,於是乎集比同行銷公司決定改採印刷嘅方式嚟呈現有頭鹿得意嘅色彩分配同形象。

最終以訂造環保飲管訂造飲品袋仲有訂造memo紙,三位一組,成為桃園市政府就業服務處豪華嘅宣傳禮物。

印刷嘅方式完全表現了有頭鹿嘅可愛,唔只係圓滾滾水汪汪嘅大眼睛,還有身體、臉上橘橘紅紅嘅暖色調,印喺帆布袋跟紙張上,讓人直呼超可愛!

訂造環保吸管更係當中最吸引人嘅品項,對於身體血液有1/3係手搖飲料嘅台灣人嚟說最實用了,有了它即使沒有塑膠吸管,也能好好享受美味嘅飲料。

桃園市政府就業服務處除咗實體宣傳禮品外,甚至有會郁嘅有頭鹿LINE貼圖,實體同數位同步進行,打破框架嘅全面行銷,將宣傳生活化到每一個角落。

(截圖自LINE STORE

「從公部門帶頭執行,係最有力嘅宣導」

講到呢套宣傳禮品,負責嘅J業務話,佢從呢啲品項再一次睇到政府部門對於環保政策嘅決心。

除咗軟膠開模之外嘅禮品其實仲有好多,集比都可以製作,但最後揀訂造環保飲管,目的就係藉由禮物,真正落實減塑同愛地球。

「愛地球」係大家都可以講嘅口號,但「做環保」係全民必須一齊執行嘅新運動。

而家桃園市政府就業服務處用呢一套宣傳禮品嚟話畀大家知,減塑政策一啲都唔難,甚至可以同禮品結合,係宣傳,亦係宣導。

你都有想要一齊執行嘅理念,或者係度煩緊送咩當宣傳禮品?
都歡迎嚟搵集比,集比豐富嘅經驗絕對可以幫你打造有意義又得意嘅禮物。