聖誕老人失業了?自己嘅禮物自己送!

「噢~  聖誕節托它歸家  我阿媽話幾貴架~  噢~  聖誕節托它歸家  放系廳度閃閃吓」

聖誕節,第一個想到嘅就係呢首耳熟能詳嘅兒歌;而最期待嘅,大概就係聖誕禮物了!細細個就一直深信聖誕老人嘅存在,係聖誕夜嘅半夜,佢就會駕著雪橇,由煙囪入你間房,偷偷地將禮物擺係你身邊。

(Photo from Flickr: Katherine McAdoo, CC Licensed) https://www.flickr.com/photos/o_hai/

到大個咗先慢慢理解現實,當年嘅聖誕老人,其實係爸媽扮嘅。但我冇因此而感到失望!因為我慢慢理解到,只要有心意,邊個都可以做聖誕老人。佢嘅存在,係一種象徵,代表一種祝福──係寒冷冬夜裡嘅,最溫暖嘅祝福!

今年,你有冇諗住送聖誕禮物呢?

你想送俾邊個呢…家人、朋友,定係情人?

又或者…你可以考慮「交換禮物」!同對方互相交換禮物,你必須要先了解對方嘅喜好,先可以揀最適合嘅禮物送俾對方。收到禮物果陣,同時又收到對方真誠嘅心意,同滿滿嘅祝福。

但問題嚟啦…你已經知道對方嘅喜好,要開始搵相應嘅禮物,但又點搵都搵唔到,就算發現類似嘅嘢,仔細一睇,都係唔得。

咁點算呢…距離聖誕節越嚟越近,但仲未搵到禮物…呢種緊急嘅時刻…迫在眉睫…唯有使出大絕招啦! (終極奧義……!)

 

就係:度身訂造!

 

善加運用度身訂造,你就可以製作出獨一無二嘅創意禮物! 呢樣就係訂造嘅最大好處,可以依照你嘅創意同諗法製作出產品,等佢富有你嘅style,又可以符合對方嘅喜好,最重要嘅係,你唔洗再為咗揀禮物而搞到自己焦頭爛額啦!係你嘅創意下訂造嘅創意禮物,絕對係最正嘅聖誕禮物!

 

今年嘅聖誕節…有咩諗法呢?