開咗部落格就係部落客?想紅唔係咁易嘅!

(Photo from : visualhunt.com)

次次想買野,少不免會先上網睇下有冇網友嘅試用心得,先撇除名人背書嘅魅力,找尋網友嘅分享,好似你我一樣咁普通人可能會更真切。

 

而前排網路上鬧到沸沸揚揚嘅業佩文賺好大,我哋睇住知名部落客,周圍吃香飲辣,錢都攞好多,一定都會係度諗,我係吾係都去做部落客,爽爽賺就好呢?

但其實就忽略咗成部落客,系要長時間嘅人氣累積,非一朝一夕就可促成嘅!

 

以下幾點,黎自網友們嘅熱心歸類,究竟想做知名部落客,有邊特質要符合?

 

  1. 你本來就愛亂分享?

旅行影相打卡大家都會,但係返去寫出一篇文就唔易。寫文嘅同時,仲要不斷回憶當時嘅感受,仲要寫得趣緻又吸引人,如果唔係本身就有歡喜分享嘅熱情,可能就同大多數嘅人淨系鍾意食,玩就費事寫啦!

 

  1. 經常寫文係家常便飯

當知名部落客,使係你啲文章具有影響力,咁文章數量唔好少,要有人擸一眼,就要創造多啲文章,等多啲人睇到,咁你部落客搜尋排名先會係前面。以最常見嘅嘢食旅遊類嚟講,兼職部落客嘅話,一周最低限要發文一篇。

 

  1. 你嘅字係有夠得意與人有共鳴?

部落客,除咗成日發文,文字仲要有溫度,同讀者要有共鳴,唔好單純話:「我去咗一個好犀利店家,賣嘅創意禮物,好靚,大家一定要嚟買。」究竟好靚嘅地方係邊呀?有幾靚?點解其他人一定要嚟買呢間嘅創意禮物?寫緊更貼切,當係同身邊好友一樣分享,字裡行間嚟啲而家會流行嘅趣緻對談,噉顯得更有溫度且吸引人。

 

  1. 你本身係有個人特色有才藝?

而家成為網紅嘅方法五花八門,都唔單系生得靚仔樣靚就立馬響朵,仲要你本身係咪具有個人特色?例如你對3C產品有涉略,今日想分享新埋手嘅usb3.0手指,總系唔講「呢真係好哋哋用!」你實行仲要話讀取速度有多快,同usb3.0手指同usb2.0手指差喺邊等專業性嘅分享,先至可以同其他平凡部落客嘅文章有吾一樣嘅地方。

 

  1. 一開始未必賺到錢

啱啱開始做部落客,唔好天真以為寫咗幾篇,就會有廠商搵上門畀你寫業配文,如果一心淨系想賺錢,你都係期望有廠商關注自己發文,建議真心噉分享生活點滴開始。啱啱開始,流量低冇影響力,甚至連部落格將來嘅走向都重摸索,人氣都唔夠嘅同時,唔建議就咁倉促噉主動搵廠商寫業配文,人哋會以為你邊位呀?等到你逐漸累積人氣,有自己風格時,自然就會有生意搵上門喇。