古代勤學是「牛角掛書」,依在連書都唔需要!一個USB手指讓你讀遍天下!

古人話:「書中自有黃金屋」。我諗,古人都系因為無電腦、無手機、無Wifi,先至會甘講嘅!書本可以寫嘅系有限,但系電子化資訊、網絡資源,呢D系你花成世時間都沒可能睇得完!電子產品就好似一本厚厚嘅百科全書,任何種類嘅資料,只要系電腦輸入關鍵字眼、撳一撳掣,資料就會即刻出現系你面前。(我相信,如果唐朝嘅李白詩人,生活系宜家呢個世代,佢都會用手機嘅語音功能來作詩呀….)

(Photo from Flickr: Javier García,CC Licensed) https://www.flickr.com/photos/43249527@N05/

總系有D「守舊派」覺得我地系俾電子產品迷惑左…. 佢地總系覺得真實嘅書本先至系所謂嘅正統。其實,只是因為佢地無辦法接受「虛擬」嘅書本而已。時代一直變,將資訊寫系書商嘅人將會越來越少。你地睇睇最近嘅一D雜誌社就知道啦。系呢幾年有唔少雜誌社開始採用「電子化」,紛紛放棄印刷紙本嘅雜誌…呢個已經成為左一個趨勢啦!當然,唔系話書本唔好…但系當科技帶來更多方便、更快速資源嘅時候,系唔系應該試下去改變原有嘅諗法呢?尤其系呢個甘忙嘅時代,時間非常寶貴、生活步伐又非常急速,所以更加要講求高效率!

話說,之前無意間系網絡上睇到有趣嘅東西:一個「書本造型USB」創意禮物。有趣嘅系,呢樣物件同我岩岩講嘅議題有好大關聯!

我話,時代已經改變,好少人睇書;「守舊派」話,真實的書本才是正統。

但呢個「書本造型USB手指」…感覺就好似結合左兩派嘅諗法!佢其實系將USB手指嘅外型製作成書本嘅樣,當作創意禮物。呢個意義大概就系話,書本並無消失,只系跟住時代而改變左形態、改變左使用嘅方式,但就「以獲得資訊為目的」嘅本質來講,佢地並無任何差異!

哇…諗出呢個方法嘅人,真系太有才華啦!呢個諗法唔錯!可以甘巧妙甘融合兩派嘅諗法,對果D「守舊派」嘅人來講,呢個實在有好大嘅說服力啊!

呢個獨特嘅創意,讓古人講嘅「書中自有黃金屋」微微轉左個彎,一直到今日都可以通用呀!